srijeda, 28. rujna 2011.

Darivanje - pobjednik

Došlo je vrijeme da proglasim pobjednika darivanja. Ukupno je 25 prijavljenih i to:
  1. Maslinka
  2. Trix
  3. Džoli
  4. Vera
  5. Snježa
  6. Jacamaca
  7. Tanja/COOKam ...
  8. Marijana
  9. Tamara
  10. Katrin
  11. Mignonne
  12. Irena
  13. Dilajla
  14. Eda
  15. Barbich
  16. Nina
  17. Josipa
  18. Suzana
  19. Nely
  20. Miki
  21. Rea_nešto
  22. Andrea.djk
  23. Good ghost
  24. Creative corner with Nina
  25. Maritina
Random.org je odredio pobjednika. Kao što sam i u prethodnom postu rekla - ovo je izgleda Snježin mjesec. Čestitam!

Broj komentara: 15:

  1. I meni se čini:):) I ne samo ovaj i prošli sam mjesec dobila dosta darova! Hvala, hvala velika!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam još jednom. Pošalji mi na mail svoju adresu. U petak idem u grad pa ću ti poslati poklon.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitam pobjednici! A mi ćmo se nagradit nekim finim desertom sami. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. snježo, čestitam!
    daj ti uplati loto ;)) kad te već krenulo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Svaka čast Snježo, baš ti se posrećilo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Rekoh ja kupi loto tiket:) Cestitam:)

    OdgovoriIzbriši