subota, 1. rujna 2012.

Ajme, koliko nas je! - tema za rujan 2012.

Najprije se želim zahvaliti Petri s bloga Thursdays cooking što me je izabrala za domaćicu ovomjesečne igre, kao i trudnici kojoj se moja torta s trešnjama najviše svidjela te sam tako dobila priliku uživati u Petrinim pekmezima. Hvala puno!

Kada me je Petra kontaktirala i pitala da li želim biti nova domaćica, bila sam jako sretna. Popis željenih namirnica već se neko vrijeme vrzma po mojoj glavi i pretežno uključuje sezonske namirnice za pojedina godišnja doba. Nakon lipanjskog kruga, zbog ljetne pauze, nova domaćica preuzima glavnu riječ tek u rujnu. I tu sam se našla zatečena! Što izabrati? Zašto imam toliko vremena za razmišljanje i odluku? Moram priznati da sam se odmah na početku dvoumila između dvije namirnice. Razmislila sam za koju od te dvije namirnice želim skupiti kolekciju vaših recepata i krajnja odluka nije bila teška. Stoga su ovomjesečna tema igre PUMIDORI!!


Nadam se da ih kao i ja volite pripremati na razne načine i da volite sve njihove oblike i boje. Objavljene recepte s fotografijom, imenom i linkom na recept na blogu šaljite na mail


Veselim se vašim receptima!

Broj komentara: 40:

  1. Cestitam ti na izboru i vec vidim da ces biti sjajna domacica. Tema odlicna, a paradajz svi vole :) Puno uspjeha sa igrom :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Veselim se ovomjesečnoj temo. Vidim da i ti imaš prekrasne uzgojene rajčice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zbog vremenskih nepogoda, ove godine nemamo niti trećinu uroda, ali svejedno smo se izguštirali, samo će biti drastično manje zimnice

      Izbriši
  3. Suuuupeeer!!!
    Baš si me obradovala! Ja sam ove godine kao poludela za paradajzom:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hi,
    I would like to invite you to my blog hop, Cook Like a Star. The theme for the event is MasterChef. You can check out the details here
    http://simple-baking.blogspot.in/2012/09/lets-make-kebab-like-masterchef.html
    Do join us for this fun blog hop.
    Take care
    Anuja

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlična teme. Već imam spremljen recept:)

    OdgovoriIzbriši
  6. jupiiii, juhuuuu, moja omiljena namirnica! bacam se na kuhanje :)

    OdgovoriIzbriši
  7. odlična ideja!!jedva čekam vidjeti sve recepte na okupu!

    OdgovoriIzbriši
  8. zaista odlicna tema! A tvoji pumidori su predivni.

    OdgovoriIzbriši
  9. Divno, čestitam domaćice.
    Biće ovo moje prvo učešće u igricama, jako se radujem.

    OdgovoriIzbriši
  10. pomidori, pomidori!!!! juhuuuu!!! bravo za izbor =)

    OdgovoriIzbriši
  11. cestitam na pobjedi i iako nisam namjeravala ucestvovati, samo zato sto si ti domacica (i zato sto je paradajiz tema:)) ucestvovat cu u ovom krugu. jedva cekam!

    OdgovoriIzbriši
  12. Sjajno...ocekujem da vidim mnoge inovativne ( i neke klasicne) recepte!

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlična tema, bit će sigurno super kolekcija recepata.

    OdgovoriIzbriši
  14. Baš mi je drago da si ti ovomjesečna domaćica. Glasala sam za tebe i u igri FBI rukavice, nadam se da će tamo onda idući mjesec biti tvoj blog! Rajčice inače ne volim ali moji ih vole, dečko obožava i koristim ih u kuhinji tako da ću sigurno nešto napraviti i poslati. Da ja biram namirnicu, uh, ne znam kako bi se odlučila :) Čestitke još jednom i veselim se vidjeti konačan rezultat odnosno sve receptiće na okupu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. FBI rukavice je dvomjesečna igrica, tako da će sljedeće glasanje biti krajem listopada. Super je na taj način istraživati blogove i isprobavati nove recepte.
      Jedva čekam da vidim što si pripremila.

      Izbriši
  15. Super tema, ovo će sigurno biti bogat i odličan krug igrice !

    OdgovoriIzbriši
  16. Čestitam, šefice! :))
    Tema je super!
    Još nisam učestvovala u ovim igricama,
    nadam se da ću stići nešto pripremiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš vremena do kraja mjeseca za novi recept, a možeš prijaviti i recepte već objavljene na blogu.

      Izbriši
    2. Bit će sigurno divnih recepata,tema je odlična,a tebi sve čestitke kao domaćici:)

      Izbriši
  17. super super!!! i vise nego zadovoljna!

    OdgovoriIzbriši
  18. Sjajna tema, uvjerena sam da će se skupiti fantastični i mnogobrojni recepti! Čestitke i ovomjesečnoj domaćici!:)

    OdgovoriIzbriši
  19. bingo tema, izvrsna, i čestitke na domaćinstvu :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Tema je odlična, na žalost ja više ne igram u igricama zbog nedostatka vremena da sudjelujem kako treba pa radije do daljnjega pauziram
    sigurna sam da ćeš skupiti divnih recepata

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U slučaju da imaš objavljenih recepata na blogu koji su u skladu sa temom možeš isto sudjelovati

      Izbriši